090909

Även jag måste väl skriva ett inlägg om detta datum, det ter sig väl så om man har en blogg. Ja 090909 är ju dagens datum och vissa säger att det ska vara speciellt också vidare för det kommer ju aldrig inträffa igen. Men jag kan tala om en sak för er. 090908 kommer heller aldrig inträffa igen. Trots att det är asymetriskt.

Jag gillar inte horoskop, medium och liknande dravell och det var därför jag ville tala om detta för er. Även om själva datumet är snyggt (090909) så är det inte mer speciellt än något annat datum. Om du inte fött barn eller gift dig eller gjort något annat speciellt som gör dagen minnesvärd (men det kan ju även gälla andra datum).

Imorgon är det 090910, kanske något att fira, vad sägs?

Kommentarer
Postat av: Malin

ja 090910 ska jag fira med ett restarung besök! (kanske för att jag och martin varit ihop i 2½ år;))

2009-09-10 @ 12:11:31
URL: http://mallino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0