Dagens goda gärningar

Åk till skolan och gör absolut ingenting:     
Småprata med mormor och morfar:           
Utför några goda gärningar:                         
Åk hem igen och sätta sig vid datorn:         

Ja ni kan ju lista ut vad jag har haft för mig fram tills nu. Kan berätta mer i detalj om ni vill. I skolan så skulle vi ha ett möte med någon el-nisse som vi ville prata med p.g.a vårat projektarbete, men han var såklart inte där trots att vi bestämt tid med honom. Så det slutade med att allt vi åstadkom idag var att skriva ut några papper från internet, tung skoldag.

Efter det så har jag varit hos mormor och morfar och varit snäll. Plockade ner några fågelholkar som ska rengöras inför kommande vår. Rensade stuprör på ett uthus. Klippte lite gräs. Och målade ett fönster.



Japp så här ser jag ut i jobbaroverall, även om det är en ovanlig syn, så händer det ibland att jag tar på mig en sådan och utför lite fysiskt arbete.



Lovade ett politiskt inlägg för någon dag sedan. Det kommer ikväll. Kommer handla om det idiotiska beslutet i trollhättan där dom ska ge lärarna lön efter vad deras elevers betyg blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0