Sommarens sista dopp

Ja idag har det sannerligen varit en händelserik dag.
  • Jag har gått i skolan, och lärt mig massa saker om aldehyder, estrar och annat onödigt.
  • Jag har varit på kulturmagasinet och lånat boken "Dansar med vargar".
  • Jag har med att gå på banken och hämta ut mina första skatteåterbäringspengar.
  • Jag har gått en sväng på stan med Anna och spenderat mina första skatteåterbäringspengar, på att köpa en skitsnygg tröja och tre par snygga kalsonger, iaf enligt Anna :D.
  • Jag har hunnit med att spela en frisbeegolf-runda med fadern min, Mr Lindgren senior. (Berättar mer om det snart
  • Jag har varit på Ung Vänster möte och pratat och diskuterat om en del intressanta saker.
  • Och tillsist så har jag varit på teatern på upptaktsmöte med ungdomsgrupperna.

Kommer bli ett sjukt roligt år med teatern. Vår gamla grupp är kvar, typ världens roligaste grupp. Vi ska dessutom göra en musikal, kommer bli sjukt roligt.

För att gå tillbaka lite till rubriken, sommarens sista dopp. Idag när jag och Mr Lindgren senior spelade frisbeegolf så tänkte jag gena lite över en bäck. Så jag frågade Mr Lindgren senior om han trodde det skulle gå, han sa så här: "Nej". Jag blev såklart sporrad av det här och satsade.

Jag klarade mig över, problemet var bara att det var ett litet stup där och jag gled rakt ner i bäcken. Och sedan stod jag där med vatten till strax udner jeansfickorna. Aja det var skönt med ett bad på eftermiddagen, på kanske en av de sista sommardagarna.

Nä nu måste jag ta och tippa hur jag tror det går i elitserien, vi har en intern tävling här i familjen Lindgren/Elmehög. Vem tror ni vinner?

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tippar mig som vinnare eftersom det är jag som är dommare ;)

2009-09-15 @ 15:32:37
URL: http://mallino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0