Trött som Zlatan

Japp då har jag kommit hem efter ännu en lång dag på stans gator och torg.

Både igår och idag har jag deltagit i stenstans dagarna här i Sundsvall. Mitt jobb har varit att lära småglin att jonglera. Men jag har inte bara lärt småbarn och jonglera, jag lärde mig en hel del själv, då man fick några timmar per dag att träna på. Vi delade också ut massor av reklam för jubileumsföreställningen som kvartersteatern kommer ha tillsammans med nordiska kammarorkestern i November. Ett måste förresten, om ni vill se mig utklädd till cowboy, neverland barn, revolutionär med mera.

Okej, tillbaka till dagen och bort från smygreklamen. Det är ganska jobbigt att stå en hel dag och vara social och glad, men det var roligt så det gick bra. Förutom käftsmällen jag fick av Camille så hände det inga större olyckor, trots 100m jonglerings tävlingar, och balanserande på räcken.

Efter dagens jonglerande åkte jag direkt till Ung Vänster lokalen för att ha distriktsstyrelsemöte. Jag blev vald till vice ordförande och lite mer. Känns bra. Även om jag inte behöver göra något så har jag en titel att stoltsera med.



Photoshopad bild från 1 Maj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0